TORSDAG (kvällen)

Kvällen har gått i högt tempo!!

Hann inte ta paus, en banan smällde jag i mig innan det var dags att fortsätta. Inte klokt att det ska vara sådär. Ja, tur att jag åt en hel del innan annars hade både jag och bebis svält ihjäl. Det gick bra, jobbade med en trevlig tjej och vi pratade mycket. Roligt att få jobba med nya människor samtidigt som det var tufft att vara ensam med alla mediciner. Man vill ju inte göra fel, eller glömma. Det känns bra nu iallafall. Får hoppas att vi får jobba fler gånger =)


Dom flesta på jobbet tror att jag bär på en flicka i magen, nån tror en pojke. Man undrar ju....

Jag är dålig på att lägga in bilder, ska skärpa mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0