TORSDAG

Du är så vacker....

Det smset fick jag ikväll, av min käraste Joel. Det gör en verkligen glad, då man är gravid och känner sig svullen och blek. Det är kul att nån tycker det eftersom jag själv inte tycker att jag är speciellt vacker just förtillfället. Och ännu tjockare kommer jag bli. Har köpt mig ett par mammabyxor, svarta hur sköna som helst och en långärmad rosa tröja =) Använde byxorna för första gången idag och jag bara älskar dom!

Tycker inte att magen växer så snabbt :/ Jag vill ju att det ska synas och att få känna bebisen mer. Nu känner jag mest att det fladdrar eller som en fisk som vickar med sin stjärtfena =)

Oroligheten att det ska hända nåt tråkigt med denna graviditet ligger om bakhuvudet då jag haft ett tidigare missfall som tog all min kraft. Det var mycket komplicerat. Även att jag vet att chansen är mycket liten att det kommer hända nåt så känner jag mig inte säker. Jag tar en dag i taget. Det känns bäst så. Huvudsaken att jag känner mig glad och mår bra och det gör jag bortsett från tröttheten och illamåendet som kommit tillbaka.

Ja, nu skulle man suttit på en båt på väg mot Helsinki istället sitter jag här, lite less över att gubben jobbar. Känner mig sällskapssjuk. Har varit duktig idag och dammsugat och skurat golven, men med tanke på denna lägenhetsstandard så känns det ändå inte tillräckligt rent. Aja, det luktar rent och det är rent! =)

Hmm, inget jobb denna helg eftersom dom redan satt in folk, men jag lipar inte. Går miste om pengar men å andra sidan så får jag ytterliggare en helg att vila upp mig och bara mysa med bebis i magen =)

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Åhhh, är du med barn!!??? Va kul!! När ska den komma ut?:) Önskar dig all lycka med graviditeten. Kraaaam!

2009-05-07 @ 22:16:37
URL: http://fredrika860430.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0