fredagsmys

Jag var uppe vid sju tiden, lät Ewelyn ligga kvar och snooza =) Vid halv elva tiden mötte jag upp Madde och vi gick en lång runda även idag. Det tar på kroppen och man blir  helt flås, men fortsätter vi såhär så kan det ju bara bli bättre. Gick in en snabbis in till Lindex, men hittade inget. Tyckte det var lite utplockat. Skulle behöva lite nytt smink, men det får inhandlas en annan dag. Däremot köpte jag ett par byxor till tösen på Happy och ett par söta strumpor.

När vi kom hem var hon vrålhungrig, tuttade lite och kräktes :/ Så det blev ett bad strax innan Joel kom hem.

Ikväll  har vi tvättstugan och på menyn står det tacos =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men precis :). O det känns bra antar jag? slipper ersättningen iaf..

Ja den funkar kanon. tack ännu en gång, slipper ju lukten ;).

2009-11-14 @ 18:11:22
URL: http://nrmc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0