godmorgon

Va gott det är med kaffe på morgonen! Jag behöver ganska många koppar idag, är så trött. Ewelyn vägrade somna igår, hon höll på och bökade över en timme. Somnade och vaknade, ja så höll det på. Suck.. Det lustiga är att man nästan glömmer bort det när man vaknar.

Igår hann jag med lite städ här hemma, dammsög och torkade golven. Skrubbade av det värsta i badkaret, handfatet etc, men imorgon är det väl likadant igen. Va man skiter ner egentligen och vi drar in mycket smuts också eftersom vi kör in barnvagnen i lägenheten när vi varit ute. Kastade även en grön växt som dött i köket, jag måste införskaffa nya, får ta det nån dag. Jag har inga gröna fingrar, önskar jag hade för det är så vackert med växter.

Idag kommer Sofia hit, en jobbarkompis på lite fika. Ska bli trevligt =) Joel jobbar kvällsvecka så jag och Ewelyn är åter igen ensamma på kvällen denna vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0