huvudvärk

Som jag skrev innan i bloggen så gick jag upp tidigt idag och bieffekten har kommit nu. Huvudvärk som heter duga :/. Madde och Leia kom vid halv ett. Drack lite kaffe. Mycket trevligt. Så skönt med lite sällskap om dagarna. Tyvärr, blev det inga kort tagna. Kom på det när dom var tvungna och gå, men förhoppningsvis så kommer vi ses fler gånger ;)

Joel är hemkommen ifrån jobbet, tar en liten powernap. Ewelyn sover på soffan och jag borde göra detsamma, men istället sitter jag här och slösar bort egentiden framför datorn =)

Imorgon åker vi in till min kära mamma och hälsar på ett par timmar på eftermiddagen.

Ikväll är det "Ullared" igen och det måste jag nog bara glutta på, hehe ja se Morgan vilken sköning. HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0