igår kväll



Hemma hos min kära mamma i Linköping =)

Här får hon äran att byta blöja på lillfisen, och hon misströstar inte. Varken lillan eller hon själv =)

Hade det lugnt och skönt igår, passade på att ta en varmt skumbad (med vaniljdoft) och gjorde inpackning i håret. Mamma tyckte att jag skulle passa på, för så mycket egentid blir det ju inte nuförtiden. Blev bjuden på hemmagjord glass, jättegott!

Idag blir det promenad med Madde och Ella och deras bebisar. Får hoppas det inte regnar bara!

Kommentarer
Postat av: jennifer

Ja de va synd, ja vi får ta de en annan dag:) Jag är ledig imorgon förmiddag. Du de finns en hel del extra kilo att ta av ;) Längtar efter mina gamla kläder. Ne jag slutade amma för någon vecka sen :) Puss

2009-11-25 @ 10:00:40
URL: http://jeenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0