Måndag i all ära



Det finns vissa likheter mellan mig och denna katt just nu, åtminstone ansiktsuttrycket och kaffekoppen.
Vaknade tidigt strax innan halv sju, vad ska jag göra uppe så tidigt? Ewelyn låg vaken också så passade på att byta blöjan på henne som var överfull. Lite pipplig till en början, men bara hon fick komma upp så lättade det. Halvsomnade i famnen hos mig i soffan till "Vakna med the Voice". Lagt ner henne i spjälsängen nu, jag räknar nästan minutrarna, hon vill helst va hos mamma den tösen.

Igår låg hon faktiskt i vagnen en bra stund, likaså i soffan utan att gnälla. Bravo :)

Efter ett värmande skumbad så somnade snuttan, ja inte direkt må ni tro utan låg och tuttade en timme från och till innan ögonen föll i kors. Utan magknip dessutom. På nåt sätt känner jag mig extra glad nu för att hon inte hade ont igår. Nog om det.

Idag är det en ny vecka och lite städning borde göras här hemma, men jag orkar banne mig inte och lusten är långt borta. Madde och Leia tittar förbi sen vid lunch och dom får ta det som det är =)

Känner mig trött. Vet inte när jag kände mig pigg sist, men jag mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0