jobbet

Ewelyn gick upp vid vid åtta idag, jag fixade iordning mig, drog på mig sminkansiktet och åt lite sen tog jag upp tösen och klädde på henne. Gick till jobbet vid tio och kom hem strax efter tolv. Riktigt trevligt må jag säga, träffa den goa personalen och tanterna =) Dom var såklart nyfikna på henne.

Nu känner man verkligen hur mycket jobbet betyder för en, det sociala är viktigare än vad man tror och jag saknar det faktiskt. Kanske inte alla sysslorna men människorna. Det blev en kaffe och lite prat på favoritavdelningen, sen gick jag upp till Gunsan och hon tog lite kort och hade stickat en fin ljusrosa tröja, mössa och ett par tossor. Omtänksamt, man blir nästan lite rörd =)

Snuttan sover nu, hon har legat i många famnar och myst så hon är helt slut tjejen ;)

Joel hade dammsugat när jag kom hem, älskade ängel min...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0