Bullbak

Kände mig rastlös i morse, så jag tog med mig Ewelyn ner till Ica och hämtade ut mina gardiner som kommit. Virrig som man är så hade jag beställt likadana som Joels syster har. Igår när vi va där så såg dom bekanta ut, sen när jag öppnade dom idag så var det så. Men det gör ju inget, fast hade jag vetat det så hade jag ju beställt andra, men dom var billiga, 98 spänn för två panellängder :-) Aja, det blir nog fint! Kanske stryker och hänger upp dom idag =)

Köpte hem ingredienser så nu är en deg på jäsning. Ett par påsar kanelbullar ska fixas till. Så trist om det kommer någon och det första man måste göra är att köpa fika, antar att bullarna kommer gå åt rätt snabbt här hemma, menmen =) Dom är ju till för att ätas.

Joel är och hjälper sin syster och hennes familj. Dom ska möblera om. Ewelyn sover, tror hon kommer sussa en stund till. Annars får hon hjälpa mammsen i den mån hon kan, om inte annat titta på :-)

Bjuder kanske på nån bild sen när gardinerna är upphängda! Nu ska jag vika lite tvätt.. pust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0