Ewelyns mormor hälsar på

Idag fick jag hem mina slutbetyg ifrån gymnasiet, rätt kul att titta tillbaka på dom. Jag är faktiskt nöjd med mina betyg och bättre än vad jag kom ihåg :-)

Ewelyns mormor kom och hälsade på i eftermiddag, brunbränd och fräsch efter att ha varit i Kroatien och gottat sig :-) Att man själv kände sig blekare än en panodil hihih..

Vi trotsade vädret och gick ner på stan en sväng. Mamma bjöd på glass och Ewelyn smaskade på som aldrig förr. Kollade lite på rean, men det var utplockat och bara skit så blev inget. Dessutom har jag gett mig själv shoppingförbud innan Ullaredstrippen :-) Fick sms förut av Brittmarie att bussresan är betald.. Tjoohooo!








Mys när mormor är på besök :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0