Ikea

Vi tog tjuren i hornen och gjorde något av dagen trots regnet som smattrade mot fönstret. Vi bestämde oss för att ta en tur till Ikea och kolla in soffbordet vi kikat på. Det var slut. Så det blir ett återbesök om ett par veckor. Däremot hittade vi en garderob som det lutar åt att vi handlar till sovrummet. Men det får bli inköpt senare eftersom vi inte har någon plats att ha den nu.

En lunch blev det, gott som tusan men jag blev så illamående och lustig efteråt. Antar att jag åt för mycket eller så var det någon ingrediens som jag inte tålde :-)

En kaffe hos mamma blev det sen åkte vi hemåt. Jag har precis tagit ett bad, väldigt skönt.

Pappa ringde för en stund sen och undrade vad jag önskar mig i födelsedagspresent? Hmm, inget sa jag. Jag kan inte önska mig saker. Har ni några förslag som man kan önska sig? Vore ju fint att få något som minne, en upplevelse, en fin sak att titta på och minnas tillbaka ;-)

Gu så svårt det är!! Jag har veckan på mig. På Fredag kommer han hit och då ska vi in till stan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0