Jackor

Har fått önskemål om att lägga ut några av mina jackor här :-) Så här kommer dom. Inga bra kort, men är det något så får ni fråga såklart!








 





Ja här är jackorna som inte kommer till användning just för tillfället. Jag har som sagt bestämt att inte lägga ut dom på Tradera, utan packa ner dom och spara undan för dom kommer säkert till användning rätt som det är, men just nu så gör dom inte det. Det är ju faktiskt så att vid något tillfälle så vill man ha just det plagget, eller hur? ;-)

Men om det är någon ni vill köpa av mig så går det bra.


Vi har haft en bra dag. Joel har jobbat. Farmor och hennes man kom hit vid lunch, hade med sig goda kakor :-) I eftermiddag kom Jocke, Zitha och deras Jack på kaffe. Älskar att omge mig av glada, jordnära människor. Men det ska inte understrykas att vi alla var lite trötta idag ;-)


Förresten.. Jag har några väskor också som jag tröttnat på och som jag tänkte spara undan, vill ni att jag lägger ut dom också.. även jeans som är för stora/för små för mig?!

Annars åker dom ner i förrådet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0