Linköping

Varit en lång dag... Men ändå bra :-) Direkt när Joel kom hem så åkte vi in till mamma och lämnade Ewelyn där, på två timmar så hann vi till EM möbler, Nordik, Rum interiör, Ljusexperten och en snabb titt och middag på Ikea. Hittade inget bord som föll oss i smaken förrän vi kom till Mantorp. Där hittade vi ett jättefint, men femtusen spänn! Nope, det får vara. För mycket pengar för ett soffbord när man kan få en hel matsalsgrupp för samma pengar. Men vi ska avvakta för blir antagligen där vi kommer köpa ett soffbord senare för en soffa har vi beställt. Så fin så!

Sedan köpte jag (som många andra) en skylt som står "Prinsessa" på som ska sitta i Ewelyns lilla rum. Hittade även en födelsedagspresent till henne, men den köper vi en annan dag. Varför vi inte köpte den idag vet jag inte, ångrar mig lite, men det blir fler turer till Linköping :-)

Lite smått och gott blev det på Ikea. Ja jag har shoppingförbud för mig själv, med det inkluderar kläder, smink och dylikt. Vi kom iallafall hem med en massa fotoramar till kort vi framkallat som ska sättas upp i den andra lägenheten. Åh, det kommer nog bli bra. Är så sugen på att få se vilka tapeter vi kommer få välja bland bara. Antagligen bara standardtapeter, men ändå.

Ewelyn somnade i bilen på väg i några minuter, men lyckades väcka henne så hon sover i sin säng nu trött efter att ha varit ute och gungat med mormor och busat med morbror :-)

Jag har inte hört om något jobb i helgen. Surt sa räven, men Joel ska jobba extra imorgon mellan 8-12, så jag hoppas dom vill ha mig till kvällen, men det märks.

Nu tar vi kväll och myser ner oss i soffan ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0