Mysig dag

Vid halv 10 kom min vän Linda hit. Drack lite kaffe och småpratade om livet :-) Frågade henne om hon ville äta lunch med mig, eftersom jag tänkt att göra tacos och det är roligare att äta tillsammans med någon, så det ville hon såklart.

Vi gick ner till Ica och köpte lite grönsaker sen hem och fixade maten. Mums, vad gott det var. Tacos för mig är ju egentligen helgmat, men lite vardagslyx är ju aldrig fel och att tillbringa det med en kär vän gör det ännu bättre!

Vid tre tiden följde jag med henne till apoteket, sen gick Ewelyn och jag hemåt. Joel kom hem, jobbat och tvättat bilen duktig som han är.

Precis tagit en dusch, blev yr i skallen (duschar alltid för varmt!) så fick gå ut och lägga mig på soffan med vått hår :-) Skönt vad det åtminstone. Så otäckt när det blir sådär, fast ändå duschar jag varmt så det immar mot speglarna i badrummet ;-)

Kvällen kommer innebära lugnet själv. Hoppas Ewelyn sover bra, tjugo över sex gick vi upp i morse!! Hoppas på lite längre sovmorgon imorgon ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0