Prima ballerina...

Inget jobb blev det ikväll heller, men det gör inte så mycket. Dagen har bestått av lite bus i lekparken, en promenad och sen lite plock och så här hemma. Sådant man måste liksom.

När vi kom hem så tog jag upp blandfärsen och tänkte göra tacos, eftersom det inte blev lagat i helgen. Men när jag öppnar kylen så fattas det grönsaker och vad är tacos utan grönt? Nja, det får bli lunchen imorgon. Får gå ner och handla lite. Så jag gjorde fyllda chorizo och potatismos, blev supergott!

Ewelyn ställde sig upp åter igen i badkaret och nu säger hon "tack tack" hela tiden. Eller det har hon sagt länge nu.

Dom orden hon kan säga är : mamma, pappa, lampa och tack..

Men mest är det mamma, pappa eller tack som hon säger, lampa har hon sagt en gång :-)

Jag har sagt upp mitt mobilabonnemang nu också, en sak att bocka av. Ringt till min a-kassa också, så det är gjort.

Imorgon är planerna att följa med Linda till VC om vi kommer upp skapligt och Ewelyn är bra humör. Vi ska ses iallafall är tanken om hon mår bättre. Hoppas på det :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0