Regn

Det här gillar jag inte.. När det regnar alltså, kan väl tycka att det är lite mysigt inomhus.. Men när man har en rastlös dotter och man inte vet vart man ska vara för att ens sambo ligger och sover.. Då får regnet gärna vara över.

Det gör så mycket när man kan gå ut och fördriva lite tid, här inne känner jag mig instängd.

Angelica kom igår och vi kollade "Mamma Mia" som jag inte sett. Den va bra :-) Mysig film. Fick dock ta upp Ewelyn en stund. Hon var egentligen jättetrött men fick vara uppe med oss. Efter ett tag så försökte jag natta henne igen. Hon somnade ,vaknade, somnade, vaknade. Igår var inte hennes dag kan man säga. Hon har vaknat flera gånger i natt.

Jag avskyr verkligen Joels kvällsveckor, det känns som man måste gå på nålar här hemma även att han säger att det inte gör något, och lägger jag henne i spjälsängen så vaknar han. Eftersom hon brukar tjuttra och böka runt lite innan hon somnar.

Det ska bli så skönt att få lite mer yta att vara på sen..

Idag kommer mamma hit, hon tänkte ta med Ewelyn på en promenad, men som vanligt när hon kommer hit så ska det ju regna. Hoppas det lättar upp lite.

Ursäkta för ett icke positivt inlägg nu, försöker se allt ifrån den ljusa sidan.. Men nu är det lite grått :-)

Näää, lite mer kaffe sen kör vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0