Söndag



Ewelyn leker med kamerafodralet :-)


Det gick jättebra på jobbet igår fast jag var sjukt nervös innan. Förstår inte varför jag blir det, men när jag kom dit och såg vem jag skulle jobba med så blev jag glad :-)

Jag kände mig inte stressad alls som man annars ibland kan känna utan det rullade på bra!

Trodde nästan att jag skulle få jobba idag också, eftersom en personal var sjuk igår. Men ingen ringde.

Vi har inget planerat idag. Joel mådde inte alls bra imorse, ont i halsen och huvudet. Det skulle inte förvåna mig om vi blir sjuka nu, nån gång ska ju baskeluskerna hitta hit. Men såklart hoppas vi att det inte är något och att det går över.

Ja, jag har väl inte så mycket mer att tillägga just nu så jag sätter punkt här.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0