Helgen slut snart

Nu är det kväll och helgen har varit mysig.. Vi är trötta dock både Joel och jag och det resulterar i lite irritation imellanvarven.. Att kombinera sitt liv som mamma, som pappa, som sambo och vän och till sig själv är inte alltid en dans på rosor. Det är nackdelen av för lite sömn tror jag. Tiden och orken räcker liksom inte till...

Jag fick sova lite längre idag iallafall. Skönt. Men Joel hade tur för Ewelyn vaknade inte förrän vid 9, då ville hon gå upp :-)

Det har handlats idag, tvättats och alla dessa bestyr som hör till vardagen.. Någon storstädning blev det inte. Men tog tag i en massa annat som gör att det ser lite hemtrevligare ut.

Ewelyn sover redan nu.. Knappt sovit nåt idag.. Så hon blev jättetrött efter badet. Lite tidigt att lägga henne nu, men hon var så trött så trött. Hoppas hon sover gott inatt.

Det ska tydligen bli snöstorm i natt.. Blää! Ja, jag är negativ nu. Det räcker... snön kan ligga kvar till julafton sen behöver det inte komma mer ;-)

Nu tar vi mys här hemma... Det som inte orkas göras ikväll betar vi av imorgon. Dessutom har jag en lista på saker som måste kollas upp i veckan! Så det finns saker att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0