Lördag...

Ska strax krypa ner i sängen. Söndag imorgon och inget inbokat. Rätt skönt, även om jag hade jobbat lite men fick ta bort mig idag eftersom Joel skulle jobba både idag och imorgon, men han behövdes bara idag så jag blir ledig imorgon.

Som sagt så har Joel varit och jobbat fram till lunch och sen åkte han ut sin mamma och skulle fixa nåt så Ewelyn och jag har varit ensamma mycket. Vi har gjort det bästa utav dagen, hon har varit på bra humör men lite gnällig framåt läggdags. Hon vill gärna lägga sig tidigare vissa kvällar. Men vi gjorde en ugnspannka, Joel tände upp en eld och sen kollade vi lite på Kung Fu panda.. Va hon skrattade :-)

Vi har smakat lite glögg. Jättegod och myst till en bra film!

Jag skulle behöva få sova ruset av mig. Jag tjatar om det var och varannan dag om det här i bloggen.. Men att få sova ut är något jag önskar mig.. Kanske det vore en julklapp? :-)

När jag blir sådär trött så skulle jag göra allt för att få sova, men sen går det över. Då kör jag järnet.. sen kommer tröttheten och så är jag i gång igen....

Kan nästan jämföra mig med Duracell kaninen.. ? Men han går ju på batterier.. Men jag då? Som mamma? Som vän? Som sambo? hmm....

Haft en underbar kväll och jag vill gärna ha fler sådana!

Älskar min familj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0