Snöö

Fortfarande en massa snö på backen, men jag trodde att det skulle snöa i morse och mer än vad det är, fast det räcker till :) Har lämnat Ewelyn på dagis.. och jag fick reda på att det är fyra familjer som ligger hemma och har kräksjuka. Ordet kräksjuka får mig att må illa, fast jag aldrig haft det *peppar peppar*

Fick ett sms på vägen hem så ikväll ska det jobbas. 16-21. Härligt! Mår redan bättre. Då jag har skitdåligt med timmar än så länge :-(

Är ju bara den 6 December ännu och allt kan hända, men för mesta så får man ju inte så mycket framförhållning så då känns det som att man inte kommer få så mycket. Men jag ska tänka positivt! Jag måste det!

Nu ska jag ta en kopp kaffe och njuta av lugnet ett par minuter sen ringa några samtal!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0