2010

En trevlig nyårsafton hade vi igår. God mat, en förrätt som bestod av rostat bröd och skagenröra med rom, en varmrätt i form av en krämig potatisgratäng och fläskfilé/kyckling tillsammans med en god sallad, kex och ost.. Mums, jag fick en special efterrätt på grund av min gluten, den var himla god. Cheesecake med blåbär ;)

Ölen till maten var underbar, den godaste ölen jag druckit tror jag =) Sällskapet var trevligt, Nina, Fred och deras lilla Lova, Markus och Kriztin och deras Alva, Joels mamma och så vi förstås :) Ja vi hade det mysigt! När vi kom hem slocknade Ewelyn, vi lade ner henne i sängen direkt eftersom hon hade pyjamas och allt på sig, somnade som en gris och vaknade till en liten stund vid halv 6 sen somnade hon om.

Natten till nyår så trodde jag knappt att det var sant, hon somnade halv elva och vaknade halv sju :)

I eftermiddag kommer mamma och hennes kille på fika :) Mamma är nog Ewelyn sugen igen ;)

Jag ser ljust på det nya året, fick så många fina sms igår också och det värmer verkligen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0