Äntligen säger jag!

Idag tog vi sovmorgon här hemma. Vid halv två kom Joels mamma och hälsade på en stund, Ewelyn sov men vaknade till strax därefter. Hon har rullat runt massotr idag, så himla duktig och hon tjuttrar MASSOR!

Det har varit en dag med inga måsten. Har pratat med mamma om lite barnvakt, ja en timme eller två bara ska till Ikea på Fredag då Joel är ledig och köpa en matstol till Ewelyn, kanske hittar lite annat smått och gott också när vi ändå är där :-)

Jag ska ringa imorgon och boka tid för klipp och kanske lite färg, slingor. Inte bestämt mig ännu, det ska jag kosta på mig. Behöver göra nåt med det här långa, slitna svintohåret. Jag blir galen på det och en bra inpackning ska nog införskaffas också. Jag har inte varit hos frissan sen i maj/juni, så det är inte en dag försent. Fint kommer det säkert bli. Amanda är så duktig!

Sen framöver ska jag också intala mig att bli bättre vad gäller mat och hälsa och ha helgerna till att unna sig nåt extra. Jag äter inte så mycket onyttigt i veckorna, men det kan förbättras avsevärt. Det vet jag. Jag ropar efter lite motivation och en stor dos självdisciplin.

Mer frukt och grönt måste ätas också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0