Biomys med älsk



"Luftslottet som sprängdes" såg vi idag. Den var helt ok, men ettan är absolut bäst! Nu har man sett den iallafall. Vi var onyttiga idag (igen) åkte till Max och käkade, längesen. Ewelyn var hos sin mormor och hon trivdes, dom var ute och gick med vagnen. Ja, när hon är där så kan man känna sig trygg, men helt klart saknar man henne dom få timmarna hon är borta. Skulle inte kunna låta henne sova borta över natten, inte en på långa vägar.

Imorgon ska Joel in till Linköping igen på fotofika så då ska lillsnörpa och jag vara hos min mamma under dagen, alltid roligare med lite sällskap. Ska köpa mig ett underställ imorgon innan ockå så jag kan ut och traska i det kalla, men ack så vackra vädret!! Man vill ju inte frysa ihjäl.

Snart dags för mig att sova, den varma duschen var härlig.. Det gör det lite skönare att krypa ner under satinpåslakanet ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0