En kväll med systrarna Fransson :-)

Kvällen igår blev lyckad, kallt som sjutton ute men som tur var så var vi ju mest inomhus. Gick upp till Thai Hoa och lyssnade på Keith och Robin, två skitduktiga trubadurer. Mysigt hade vi även att det inte var mycket folk som lyssnade. Nu känner man hur mycket man saknar sina vänner, för vi har faktiskt riktigt roligt när vi väl ses. Det är ju aldrig tyst liksom :) Skoj att Linda frågade om jag ville följa med. Tänkte dela med mig lite av kvällen i bildform.

Idag har vi varit hos farmor som åter igen bjöd på mat (snart dags att bjuda igen lite tror jag) Kycklinggryta och kokt potatis. Mumsfilibaba.

Kvällen innebär mys med mina två darlingar....


Here we go ;)





Linda och jag




Keith och Robin



Grabbarna



Linda



Jenny fular sig lite ;)

 

Har fler bilder, men uppladdningen segar så dant så det får bli fler senare eller imorgon, ciao bella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0