Födelsedagar

Idag fyller min älskade sambo 26 år :-) Och i eftermiddag ska vi på kalas och fira Lova :-)

Ska ta och se om lilla tröttmajan kan sova en stund hon är trött, och det är inte skoj när hon blir övertrött...

Tog ett par bilder för en stund sen när hon sitter i babysittern. My Love <3



Lite sömning *gäsp*



Ligger på mammas och pappas säng (nära kanten hamnade jag visst, men tur att mammsen är nära) ;-)



Nu kom posten, inget brev ifrån jobbet.. suck... Väntar åter igen.. Inget annat att göra.

Ja om man skulle passa på att fixa till sig ett ansikte med mirakelkrämen, ska skaffa mig en concealer tänkte jag och även en ny ansiktskräm då den är snart slut, men får nog bli nån pumpvariant nästa gång, den jag har nu ifrån Vichy är jättebra, men tycker det är så ohygiensiskt att gröpa i en burk med fingrarna även att man tvättar sig innan...

Det får bli inhandlat när andan faller på och efter lön tror jag om det finns nåt kvar när räkningarna är betalda ;-) Ta det med en nypa salt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0