Fredagsmys

Anledningen till att jag inte bloggat är att vi är lite krassliga här hemma, iallafall jag och Ewelyn. Hon blev jätteledsen igår när hon fick sprutorna och jag kände mig som världens sämsta mamma som höll i hennes armar, men som tur var så gick det över. Hon fick tutten när vi var där och då lugnade hon ner sig, men fasen vad jag tyckte synd om henne!

Igår kväll fick hon lite feber, så jag gav henne en supp, febern sjönk men kom idag igen så hin har fått ytterligare en. Idag släppte vi alla måsten här hemma och har bara vilat och sovit och myst! Jag själv känner mig hängig.

Nu kollar vi Lets Dance och dricker lite cola ;-)

By the way, hon ligger bra på kurvan också. Är 58, 5 cm och väger 5670 =) GULLUNGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0