godnatt

3 blogginlägg blev det visst idag :-) Så är det, vissa dar har man lite mer tid över. Och jag tycker om att skriva så tar tillfället i akt när det ges :-)

Ikväll har vi badat Ewelyn, med en massa skum, hon njuter för fulla muggar. Sen masserade jag henne, gör det efter varje bad. Jag älskar både att ge och få massage. Gick ju en massageutbildning på gymnasiet. Mycket har glömts tyvärr, lite finns kvar. Är ju inte riktigt samma rörelser på bebis dock. Hon blir så avslappnad och lugn, älskar beröring och värme. Ska nog ta och leta fram massagepärmen tror jag nån dag och uppdatera lite ;-)

Efter det somnade hon som en stock, åt MASSOR ikväll, men det är bra att aptiten finns :-)

Kollar Wallander nu- Innan Frosten, som man sett några gånger tidigare, men den är bra! Kommer nog inte se klart den för jag känner mig trött. Var uppe tidigt idag och har inte kunnat/velat sova nåt på dagen. Annars är det skönt med en liten powernap då och då... Det gör mycket!

Tänderna ska borstas, nu är jag noga. Sen blir det sängen och glutta lite i Aftonbladets Söndagsbilaga.

Har lite ångest att jag ska försova mig imorgon... Men det går nog över...

GODNATT :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0