Hjärtegull

Febern har avtagit hon har varit så hängig någdra dar, men nu är det en stor skillnad. Fast hon blir rätt rastlös och det gnälls ändå lite i mellanvarven, är gärna i någons famn :-) Fick igårkväll ett sms av Nina som ville hitta på nåt med mig och Kriztin i veckan, Ikano låter lockande, men som alltid så är Januari månad inte så pengarik, dessutom har vi tre födelsedagar denna månad. Men en lunch ska vi väl kunna ta iallafall :)

Joel börjar jobba idag, kvällsvecka. Han liksom jag tycker att han det är helt ok, han blir så rastlös så fort och jag får inte mycket gjort när han är hemma. På nåt sätt så får jag mer energi och tar mer tag i saker när jag är ensam med Ewelyn, och det är ju positivt. Men efter en jobbarvecka så saknar man ju honom och det är lika skönt när det närmar sig helgen.

Igår, äntligen fick alla julsakerna åka ner i kartongen igen. Jag hade velat få upp nya gardiner.. Men dom gamla fick hängas upp igen.

Ewelyn ligger här bredvid mig i soffan och sover. Hon har varit på bra humör hela morgonen, skrattat och pratat.

Ska strax se vad det vankas för mat här hemma idag, Joel kommer snart hem han är i Linköping och skriver på kontraktet för en fotostudio :) Det ska tas fina bilder sen framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0