husmanskost

Mätt så mätt. Hemmagjorda biffar med kokt potatis och gräddsås! Så himla smarrigt!

Ewelyn är fortfarande lite febrig, men lite piggare och jag är också lite bättre, kände mig så konstig förut, varm, illamående och yrslig..

Men efter en brakmåltid så är man på g igen :-)

Vi har pratat lite lätt om dop och nu också, mestadels vilka man ska bjuda, hur många etc.. När har vi inte bestämt än.. Vi har funderat lite fram och tillbaka om vi ska ha mat, kanske smörgåstårta eller bara kaffe och tårta. Ja, som sagt vi ska prata mer om det. Veckorna går ju så fort och man ska ju hinna skicka inbjudningar och sånt i förväg, så folket  har lite framförhållning.

Till en början ville inte Joel ha något dop, då vi har lite delade meningar om denna tradition, men jag har fått min vilja fram och vill jag ha det så blir det så, det tyckte han med :-)

Ikväll ska vi ÄNTLIGEN plocka ner julen, vi har skjutit upp det och jag ska strax ta tag i diskberget, sen blir det mys med lilla snuttan hela kvällen lång! Det är det bästa av allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0