kaffe och semlor

Idag blir det mycket fika ;-) Det gör inte kroppen glad, men mig. Inte ätit nån semla i år än och jag tänker fuska, ska bli så gott! Mamma och Conny kommer snart, åker direkt ifrån Stockholm :-) Senare ikväll åker vi till Skänninge och hälsar på Jocke, Zitha och Jack :)

Efter en lång lång sovmorgon så fick jag en spark i arslet från Gud eller nåt, torkade av i badrummet, bäddade sängen och lade på överkastet, torkade och plockade in disken och tvätt. Dammade av lite och så :-)

Borde ta en dag och bara städa allt inpå djupet, för det samlas mkt skit som man inte ser, men den dagen vet jag inte när den kommer, när andan faller på ;-)

Ewelyn sussar har sovit i två timmar nu, men det behöver hon så hon är pigg och alert när vi får besök.

Dags att återgå till nåt annat..


Kommentarer
Postat av: charlotte

det kan vara farligt att städa. man kan snubbla på dammsugaren eller vad som helst o som den gentleman joel säkert är så utför han detta farliga moment

2010-01-29 @ 11:20:58
URL: http://kloppan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0