Tandläkaren (igen!)



Sitter nu här hemma i Tv-soffan med ena sidan av käken bedövad. Det lagades och rotfylldes eftersom jag hade hål och bitit av en bit. 1300 spänn! Usch, säger jag. Dessutom ska jag dit fler gånger, men det var ingen panik sa hon. Den här kostnaden räcker gott och väl nu. Det är mycket pengar samtidigt som det är skönt att hålla tänderna i schakt för ju mer man drar ut på det, desto värre blir det ju så lika bra att ta smällen direkt!

Tycker man kunde få frikort nu när man är mammaledig ;-)

Joel jobbar, men imorgon är han ledig. Vi fick hem fotografierna idag, och ram fixade Joel förut. Det kommer bli fint! Hon är ju fotogenisk den lilla tösen, men det nog alla barn mer eller mindre.

Jag hoppas bedövningen släpper snart så jag kan dricka lite kaffe, nu smakar det så lustigt i munnen...

Tur jag åt lite kantarellsoppa innan, soppa är gott och borde ätas oftare..


Och ni som ska gå ut i detta väder, det är mysigt.. Inte kallt, men halt! Under snön är det rena rama isgatan. Jag gick som en pensionär hela vägen hem :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0