Tjejkväll



Ewelyn lite grinig i köket, man kan ju inte va glad alltid säg ;)

Vi tog en liten tupplur i eftermiddag och när hon vaknade och såg mig så hade hon världens största leende på läpparna ;) Så det växlar det lilla humöret =)

Linda ringde för en stund sen och frågade om jag ville följa med till Thai Hoa en svänga och lyssna på hennes killkompisar som ska spela lite, kände till en början att jag inte orkade men sen ändrade jag mig och för Joel gick det bra så jag ska träffa flickorna en stund ;) Blir ju inte alltför länge eftersom tuttarna har sitt egna lilla liv när man ammar, men det ska bli kul :) Svårt att få det att gå ihop när man har en liten hemma och hon dessutom jobbar mycket helg och Jenny har jag inte träffat på evigheter så det ska bli skoj!

Blir bara ett par timmar för imorgon ska vi ju bort :)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0