Glad

Glömde skriva igår sen att Ewelyn åt en STOR portion biffstroganoff igår till lunch, visserligen från 5-6 månader, men det tyckte hon var gott stumpan. Så det kör vi på nu ett tag. Ja inte biffstroganoff hela tiden men puréer ifrån 5-6 månader :)

Mamma ringde förut och var på jobbet, hade lunch och hon hade köpt en tandborste till Ewelyn som är lättare att hålla i och lite bodylotion och annat bra och ha som går åt. Man är lycklig lottad som har en mamma som kan handla ifrån sitt jobb.

Nu sover hon och jag har precis vikt ihop och in alla kläder sen tvätten igår. Har även rensat en kasse som står här och samlar damm. Vet inte om jag ska kasta det eller skänka bort om någon vill ha :-) Kanske hör med Joel lillasyster om hon vill ha det. Annars blir det tippen. Det är ju inga "fina" kläder om man säger så. Men kommer det till användning så är det ju bra.

Jag har dammsugit och moppat i vardagsrummet som jag inte hann igår. Nu har man ju ingen vagn i vardagsrummet så vi slipper all grus, skönt!

Idag blir det inte så mycket mer än att greja lite här hemma. Jag har mått så illa från och till ett par dagar nu, klöks nästan. Vet inte vad det är. Kanske gravid, nejdå då skulle jag bli bra förvånad, men man vet ju aldrig ;-)




Smaskar majskrokar på förmiddagen :-)

Någon som har något bra tips på att få bort "kladdet" som blir efter? Jag torkar och torkar, med blött papper och våtservetter, men det är ändå ett helsike att få bort det och det fastnar överallt. Man tror att man torkat bort allt, sen brukar hon ändå ha en massa kvar på sig :-D Gott tycker hon att det är, men det är synd att det är så svårt att få bort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0