Grillning

Igår satt jag bänkad från och till och tittade på bröllopet. Jag och Kriztin kollade när dom åt bröllopstårtan och dansade bröllopsvalsen, så man var skapligt trött i morse.

Ja, vi åkte till Ö.Tollstad vid fem tiden igår. Nina duktig som hon är hade fixat och gjort det så fint. Grillad kyckling, ugnstekt färskpotatis och en massa goda tillbehör. Sedan hade hon tänkt på mig och gjort en glutenfri kaka med jordgubbar till efterrätt. Himla smarrigt! Vi åt och drack gott och hade det mer än trevligt.

Vi måste bjuda igen, grilla blir ju lite svårt när man bor som man gör, men man kan ju göra annat. Får ta det en helg som passar sen framöver.

Ewelyn sov bra i natt, vi lade henne vid sju tiden, sov till fyra, fick lite mat och sen vaknade hon halv nio. Ja, hon sover nästan bättre när vi sover borta, konstigt det där. Hon har varit på bra humör, blev lite trött igårkväll efter att inte ha sovit något sen lunch och vi åkte hem skapligt idag. Somnade nästan direkt efter lunchen. Helt slut av alla intryck :-)

Idag blir det inte många knop här hemma. Imorgon börjar jag jobba.. sju veckor framåt går jag på schema. Kände mig inte ett dugg taggad igår sen, men jag vet ju att det blir bra bara jag väl kommer igång. Det går mycket bättre när man är inne i det. Måste till affären och handla lite frukt och sånt som jag kan ha med mig.

Det har varit en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0