Happy hair

Vardag som helg så är jag lat och tråkig vad gäller mitt hår. Det borstas och sätts upp i en slarvig tofs. Det är sällan jag lägger tid på det, fönar det sällan, har en dyr och bra plattång men den ligger mest och dammar (kanske ska börja använda den lite mer) Inpackningar görs heller inte så ofta och jag varvar dyra som billiga schampon.

Men idag, så fönade jag till det. Använde silkesdroppar i topparna och vips känns det lite bättre! Ska kasta alla gamla dåliga schampo flaskor som man köpt och som bara gör håret risigt eller flötigt. Bra schampo och balsam är något som jag tycker man ska lägga lite extra på. Håret ska vi ju ändå ha ett tag till om man säger så.

Har skickat in en beställning nu på ett märke jag använt mig av förut, men detta är för färgat hår och eftersom jag tänkt (inte bestämt mig när ännu) så ska jag ju boka en tid hos frissan framöver. Därför passade jag på att beställa produkter som bevarar färgen.


Dessa blev det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0