Helgen

Nu är vi hemma igen!

Vi har haft det trevligt i Småland, men som vanligt fick vi inte solen med oss i bagaget. Men vi åt lite grillat i fredags kväll och igår åt vi hemmagjorda hamburgare och pommes, gick en svänga när det var uppehåll. Jag får så härliga sommarminnen varje gång jag går förbi mitt gamla jobb. Nästan så jag saknar det vissa stunder för jag trivdes så himla bra!

Idag på förmiddagen åkte vi till Sandvik och tittade lite, sen åt vi lunch och begav oss hemåt.

Ewelyn sov som vanligt väldigt bra borta, somnade vid halv sju, sju, vaknade  halv tre och åt lite och sen somnade hon om till klockan var strax över åtta. Det gillar hennes mamma och pappa :-) Hon har ätit jättebra hela helgen, stora portioner så aptiten har det inte varit fel på. Jag har också ätit en massa onyttigheter, så blir många promenader veckan som kommer nu ;-)

En bra helg trots skittvädret som va!



Ewelyn i soffan med sin morfar =)




Leker lite matstolen som helt plötsligt blev en bil :)



Ewelyn fick en ny kompis. Barney heter han.



Näsan kunde hon inte motså, tur att Barney fick stanna kvar annars hade nog näsan rykt :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0