Lycklig

Svettig, men nöjd kan man nog kalla mig nu! Det är varmt oavsett om man jobbar eller inte, men jag gillar det (delvis iallafall)

Har jobbet färdigt idag och är ledig tills jag går på helgen klockan fyra på midsommar. Jag ska umgås och pussa på min pärla när hon vaknar!!

Igår kollade vi lite kryssningar här hemma. Tallin som vi gärna vill åka till i första hand kändes lite dyrt. Det kostade mer än vad vi trodde den veckan vi vill åka. Så det lutar åt en favorit i repris. En Helsingforskryssning, med en dag att spendera i stan. Är det fint väder tar vi en likadan båttur som vi gjorde sist. Det var mysigt då och det kommer bli mysigt även denna gång!

Det är min kärlek som gör det, alltså sällskapet ;-)

Kanske Vadstena ikväll, Joel vill dit. Men jag vet inte om jag är så sugen på att åka ikväll. Har varit lite yr, antagligen vätskebrist. Dricker alldeles för dåligt om dagarna och det ger biverkningar.

Ååååh.. Blev så glad förut. Härligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0