Saknad

Tredje inlägget idag, men jag är så rastlös plus att jag känner mig ensam. Saknar Joel, vill pussa och busa med Ewelyn, men hon sover så gott i sin säng. Jag kan inte ringa till någon då klockan snart är tio och det är väl som vanligt bara skit på tvn ikväll. Har ingen koll!

Det här kommer bli ett flummigt inlägg, men jag känner mig lite flummig nu också. Tankspridd också, allt på en och samma sång som Gessle sjunger.

Ikväll har mina tankar snurrat igen. OM.. jobb.. framtiden.. ekonomi.. familjen och vännerna.

Jobb det löser sig väl alltid. Jag har min timanställning tills jag hittar något fast. Framtiden vet jag inte än hur den ser ut, men jag har viljan, drömmen, målet och känner mig engagerad även fast det kan svikta imellanåt. Det känns ibland som att allt hänger på mig. Jag vill inget annat än att ha ett fast jobb, allt skulle bli så mycket lättare, till att börja med. Det skulle vara en bra start och jag skulle bli överlycklig om jag fick det beskedet.

Ekonomin kunde varit bättre, men samtidigt värre. Jag vill att allt ska ske nu även att jag tilltalar mig gång på gång att ha tålamod.

Familjen är min trygghet, mitt liv och min framtid. Mina vänner är betydelsfulla personer, men även där kan jag känna besvikelse över vissa saker. Gäller inte alla, men jag blir så less vissa perioder. Ge och ta-begreppet förstår inte alla!

Nä, förlåt förlåt för ett tråkigt och tankspritt inlägg. Men det här snurrar i min lilla hjärna just för stunden.

Borsett i från dessa tankar och funderingar så är jag lycklig. Kan ni tänka er. Jag är lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0