Bara måste visa er!

Jag följer ju några bloggar lite då och då, inte dagligen utan beror lite på tid och vilka man känner för att läsa :) Alla är ju olika och bloggar om olika saker.

En blogg som jag har läst länge är "Ensam mamma söker- Johanna Toftby". Hon bloggar mycket om sina barn, om hennes yrke som hårfrissa och om mode och skönhet, alltså en blogg i min smak!

Hon visade en snygg väska och eftersom jag tyckte den var frän så tänkte jag lägga ut en bild här.

 

 




Jag har drösvis med handväskor här hemma,men använder dom allt för sällan. Nu är det skötväskan som gäller och däri brukar det samlas allt möjligt ;-)

Tycker det är tufft med nitar och läder, speciellt om man kombinerar den med snygga jeans och kanske en lite romantik inspirerad tunika eller nåt och ett par ballerina :-)


Snart blir det sängen...Sussa gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0