Eftermiddagsfika

Idag har jag inte alls varit på topp känner jag, huvudet värker nåt så fruktansvärt, men jag lider ju av migrän som kommer periodvis. Men... Jag struntade i det och gjorde en brakmåltid, fiskpinnar, potatismos, grönsaksblandning och en massa sallad! Det ni :) Fiskpinnar är väl sådär, är ju ingen fisk egentligen bara en massa ströbröd. Men ibland får man vara lat ;-)

Strax efter två kom svärmor på besök och Joels lillasyster Sara och fikade. Dom hade köpt med sig fikabröd :) Åkte för cirka en kvart sen typ. Först tänkte jag, att hur ska det gå huvudet är helt borta. Men när dom var här så försvann det!

Ikväll blir det bad för Ewelyns del, jag själv ska ta tag i disken och sen blir det en kväll i soffan.





Vi fick en påsklilja :) Ska se om jag hittar nån passande kruka!


Och så fick vi en söt liten tröja/jacka och en mössa, Alfons Åberg :)






Nu väntar jag ivrigt på att telefonen ska ringa så jag får veta hur mamma mår efter operation. Kanske därför jag fått en släng migrän idag också för att jag gått och tänkt på det plus att jag sov lite oroligt i natt...

Jag är lyckligt lottad som har så fina vänner i mitt liv, som verkligen bryr sig och lyssnar. Alla behöver få ventilera av sig ibland, jag använder mig mycket av bloggen för att bearbeta mina tankar och funderingar, att lätta mitt hjärta om vissa saker, sedan väljer jag såklart vad jag vill delge mina läsare för bloggen är ju bara ett sätt av få och att blogga är ju ju långt ifrån samma känsla som att prata med en god och pålitlig vän :)

Här sätter vi punkt för bloggandet för idag. Jag ska ägna min tid åt andra sysslor och min supersöta dotter ;-)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0