Förkylning

 

Jag vaknade i natt av en så jobbig rethosta, det kändes som jag hade ett hårstrå som kittlades. Trodde jag skulle kräkas. Gick upp och tog en Strepsil, halstablett ifrån Apoteket. Det hjälpte lite. Ewelyns hosta är i princip över, bara lite snorigt.

Idag skulle vi träffat lilla Minna och hennes mamma, men eftersom hon liksom Ewelyn är genomförkyld och jag också för den delen så sköt vi upp det. Så vi satsar på babysången på Måndag istället. Har dom helgen att kurera sig på. Trist, hade verkligen sett framemot det, men man måste tänka klokt. Speciellt efter Ewelyns krupphosta. Det vill jag helst inte uppleva på ett bra tag framöver!

Joel är i Göteborg nu med sin chef. Dom ska vara där hela dagen och besöka några ställen, möten eller vad det var. Jag försöker hålla mig insatt, men jag tycker det är lite invecklat ;-) Joel ska eventuellt få en annan befattning på jobbet, tror det hette samordnare eller något sådant. Inget som är bestämt till hundra än. Jaja, jag får prata med honom när han kommer hem sen :-)

Ska dricka mitt morgonkaffe nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0