Förvaring till Ewelyn

Jag har ju skrivit ett flertal gånger om att vi måste ha bättre förvaring här hemma, nu är det rena rama kaoset här hemma med ståendes kartonger och annat som borde kunna hitta sin plats bättre. Det viktigaste är ju att vi måste ha något till Ewelyns kläder, gärna något som man kan ställa hennes fina dopsaker på. Sovrummet är inte så rymligt så därför ska vi försöka så att hon får sin lilla hörna. Jag har hittat tre byråer, från billigt till dyrt. Det dyraste är kanske det finaste, men eventuellt inte det praktiska och vi har ju en hel del annat som måste införskaffas framöver också, sen ska vi ju iväg på en liten tripp i Maj tror jag det lutar åt så man får tänka klokt. Inte så lätt för jag älskar att handla och göra fint!


Fin och helt ok pris..




Stor, många lådor med mycket bra förvaring, skapligt pris!



Den här tycker jag är så fin... Men 2600 spänn.. det känns lite mastigt för en byrå och då är det ändå IKEA, men ack så fin den är.. (Kanske kan be om förskott inför min 25 årsdag som är i September??!) Skämt åsido.

Nae tyvärr så får det nog bli något av dom övre alternativen.

Nu ska jag sussa. GODNATT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0