Hemma med älskling

Natten var tung, hon somnade bra men vaknade flera gånger. Fick gå upp med henne och sätta mig framför Tvn i två timmar typ innan hon kom till ro, sen somnade hon och sov några timmar. Men det var tufft, jag själv var trött och kände mig yr. Det har varit ett par tuffa nätter nu, längtar så dant tills att hon ska bli frisk och kry!

Joel stekte pannkakor förut som vi smällde i oss, men jag fick bara i mig två blev så illamående. Annars brukar det slinka ner flera stycken.

Jag/Vi har inte hunnit med något direkt vad gäller hemmet idag. Det är fortfarande tvätt som pryder vår fantastiska lägenhet och diskhon är full igen. Vi passade på och tog oss en tupplur istället när Ewelyn somnade förut, var välbehövligt. Kan ju vara lite trevligt om man orkar hålla sig vaken en stund ikväll, när Joel är ledig ;-)

Joel är och hjälper sin syster och hennes familj att flytta saker till deras nya boende. Så det är pluttan och jag hemma nu.

Imorgon ska jag på 70 års kalas här i Mjölby, pappa och hans sambo hämtar upp mig så jag slipper gå dit själv, roligare att komma dit fler än ensam. Joel ska vara hemma med Ewelyn, vi bestämde det idag. Det blir bäst så för henne.

Ikväll ska ett par varma smörgåsar ätas och det blir FREDAGSMYS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0