Hos mamma

Dagen har varit bra, det har gått i ett kan man säga. Sysslor som man inte tror ska ta så lång tid gör det. Ingen städning hann jag med innan Joel kom hem, timmarna rullade på så snabbt, med matlagning och ta hand om min lilla tös. Fick i henne lite potatis och palsternacka puré idag, varit lite dåligt med det sista veckan eftersom hon hostat så mycket och aptiten inte varit den bästa, men idag slank det ner lite! Det behövde hon. Äta igen lite som hon tappat.  

Vi åkte nästan direkt när han kom hem. Stannade till på Apoteket först och köpte salva till Ewelyn och nässpray till mig. Sen raka spåret till mamma. Hon hade gjort köttfärssås med glutenfri pasta :-)

Vi pratade, drack kaffe och hade mysigt. Roligt att lillebror var hemma också. Han är så lång, inte någon liten Basse längre. Men fortfarande min lillebror och för mig är han 10 år fortfarande :)



Ewelyn har intagit sin plats i myrstacken ;-)



Oj, där satt mormor kollar hellre på henne än i kameran :-)



Trivs hemma hos mormor :-)


Klockan är snart nio, men det känns som att hon är elva. Imorgon åker Joel till Göteborg med jobbet och då ska jag spendera förmiddagen med Jennifer och Minna :-)

Allt för mig denna ljuvliga Onsdag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0