Hungrig

Åh, jag är så sugen på nåt men kan inte sätta fingret på vad.. Har inte speciellt mycket hemma heller tyvärr, ja mat finns det, men inget jag vill stoppa i magen. Kanske ska ta mig ett äpple, en banan kanske? Och be Joel köpa hem nåt smarrigt när han åker sen.

Ewelyn tar sin eftermiddags lur. Idag åt hon massor med puré, det var överallt, på hela haklappen, händerna, på stolen, i ansiktet, på mig.. Ja hon blåser och då sprutar det åt alla möjliga håll :) Ett litet busfrö har man fått minsann. Jag har bäddat rent i hennes säng, och diskberget är avverkat för längesedan. Känner ingen energi till att plocka fram städprylarna, det är inte så stökigt dock, men ville bara fräscha upp det lite.

Vi får se, klockan är ju snart halv fem och jag har ju några timmar på mig. Det är ju Fredag och jag borde ta det lugnt, timmarna har gått så fort idag och resten av kvällen kommer gå blixtsnabbt också, men inte mig emot :)

Vi gör det vi känner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0