Ibland så...

Får man en spark i baken!

Idag fick jag en, var uppe strax innan sju, Ewelyn tog sin förmiddagslur vid elva och då passade jag på att börja städa lite. Har torkat lite skåp i köket, diskat, vattnat lite blommor, dammsugat och skurat golven.

Och så har jag pratat med pappa och mamma i telefon plus sett nya avsnittet av Andra Avenyn och klockan är bara två ;-) Jag är inte riktigt klar innan jag är helt nöjd. Ja, det blir jag sällan för det finns massor man kan göra, men jag har gjort en  hel del och kan faktiskt pusta ut med gott samvete så länge!

Ewelyn var inte alls sugen på någon puré idag, igår åt hon massor däremot. Men är väl så vissa dagar. Provade en ny fruktgröt igår med äpple och banan och den gillade hon :)

Nu ska jag fortsätta lite.. äta nåt och invänta min sambo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0