Kaffe ett måste...

Morgonkaffet är lika viktigt för mig varje morgon som för en krukväxt att få sig lite vatten då och då :)

Som ofta här i bloggen brukar jag ju alltid börja dagen med att berätta  hur natten varit så det gör väl idag också. Ewelyn somnade strax efter sju, vaknade vid två fick lite mat och sen gick vi upp lite innan sju :)

Jag har tagit upp köttfärs, för idag blir det köttfärssås och pasta.

Mammas operation gick bra, hennes karl ringde igårkväll. Skönt och höra, dom skulle hälsa på henne idag. Igår var hon så trött sa dom på avdelningen så dom åkte inte dit, jag hoppas att hon kanske orkar slå en pling senare sen eller imorgon, men inte konstigt att hon är trött. Så nää, jag får dåligt samvete när jag säger att jag själv är trött för om det är någon som kan och får gnälla, men som aldrig gör det är just min kära mamma. Hon är så positiv, glad och sprudlar av energi trots eländet hon gått igenom sen i Dec förr förra året då hon fick det fruktansvärda beskedet. Stor kram till dig mammsen!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0