Läsvärt

Förr köpte jag alltid en massa tidningar, särskilt om mode. Jag har nog lagt ett ex antal tusenlappar på lösnummer och som sedan kastats. Ja, en tidning idag ligger ju idag på nästan en femtilapp. Tycker det är mycket, så det gäller ju verkligen att lusläsa den ordentligt ;-)

Nu har jag lagt in en beställning på fyra nummer av Mama för ynkla 98 spänn. Sedan får jag se om jag fortsätter. Jag brukar ju läsa dom flesta tidningar på nätet, Corren, Aftonbladet, Mama, Amelia ete etc.. Men kände att jag ville ha en tidning, skönt att bläddra i nåt innan man lägger sig eller när man har lite egentid med kaffekoppen.

Imorgon kommer Jennifer och Minna, vi ska ta en tidig promenad. Det gillas skarpt. Kanske jag kan få lite energi och ta tag i städningen här hemma ;-)

Dags att uppsöka sängen!!




Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0