Lördag & Söndag

Fort fort har helgen gått, eller än är den ju inte över men snart så. Igår åkte vi ut till Joels syster Nina och hennes familj. Dom hyr ju ett stort hus ute på landet, gammalt och fint precis ett sånt hus man skulle vilja bli ägare av nån gång i livet. Vi är ju lite inne på ett annat spår nu, men vi får se vad som händer.

Vi köpte med oss en kalastårta och fikade och tjuttrade. Sedan bar det hemåt, kvällen var mysig som alltid! Men jag gick och lade mig före Joel, somnade på hans mage och när han märkte att jag började snarka och dregla ja då fick jag inta sängen istället ;-)

Idag har vi handlat inför veckan, köpt blöjor och lite annat som man behöver. Ska läsa Aftonbladets Söndagsbilaga ikväll, den har blivit en vana nu varje Söndag. Åkte sen till Linköping vidare till farmor där det bjöds på god mat och fika, pappa och hans sambo var där och även min farbror, så det var trevligt!

Jag känner mig inte helt fit for fight ännu, är inte sjuk men känner mig lite matt i mellanåt. Dock mår jag betydligt bättre än i mitten på veckan då jag hade den förbaskade hostan.

Imorgon är det Måndag och det innebär babysång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0