Måndag kväll

Redan kväll, trodde eftermiddagen skulle bli långdragen, men så fel jag hade. Tiden har bara rusat iväg. Tog en skön dusch, det är bland det bästa jag vet. Skulle kunna duscha hur länge som helst ;-) Sedan tog jag tag i diskberget så nu är det rent och fint på diskbänken. Ewelyn höll mig sällskap, tappade tålamodet efter en liten stund, sen kom léendet tillbaka.

Mamma ringde förut, ville nog slå igen lite tid. Inte kul att ligga i en sjukhusssäng och vänta på operation samtidigt som man känner en lättnad. Hon är stark min mamma. Jag är också lite halvnervös en operation är ju alltid en operation, men det går nog bra.

Nu är även en Ullared-resa bokad, i slutet på April. Jag är så glad. Tycker det är så kul att åka dit och shoppa (lite) samtidigt som det är lika trevligt att få umgås med vänner och komma iväg. Så nu är jag på bra humör ;-) Denna gång ska jag försöka  hålla lite i pengarna och inte handla så mycket onödigt *host host*

Ewelyn sover nu och jag ska kolla "Svenska Hollywoodfruar", Joel avskyr det programmet, men jag tycker det motsatta. På något sätt så är det underhållande att kolla på. Även dom har sin charm och humor ;-) Jag skulle kanske inte vilja byta mitt nästan så kallade Svensson liv mot deras Jet set för alltid, men för en dag eller två kanske. Tänk att få shoppa oavbrutet, utan hejd och slippa kolla på prislappen!

Nu blir det inte mer bloggande ikväll.. Så jag säger GODNATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0